BITCH PLEASE! D;

"ÅÅH! vet du mimmi, akvarium tycker jag om!" - syrran

att gå ut i stallet och prata akvaristik...varför inte?!

Elinor: blablabla åttakantigt akvarium blablabla massa växter blablabla

jag: hmm ödlor är fina...TETROR ska vi ha isf...i ett 300 LITERs AKvaRIum! D:

Elinor:
blablabla två små akvarium blablabla sniglar blalba så söta blabla

jag: sniglar? (de är slemmiga..och fula tänk om man hade en stor jävla orm :D )
Elinor: bla bla fina bla bla harmoniskt blabla

jag: sa hon något?....nåja...


har faktiskt tänkt på hur frånvarande jag kan vara...

kan ta ett brutalt exempel;



Hv-stalker
: Hv var fan duktiga idag blablablabla fick 3 poäng blablablabla

jag: ooh... inte så svårt?

Hv-stalker: DU!, dem de mötte blablablabla svår match blablabla

jag: (hur svårt kan det va? grisar skulle kunna göra det bättre...undrar hur det skulle se ut...haha fult haha)
...........................................................................................................HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Hv-stalker: vad skrattar du åt? blablabla nästa match blablabla

jag: (omg hur orkar han prata ...det tar liksom aldrig slut...hans mun rör sig så snabbt...tror han har en ny      tröja..nää kanske inte...om jag gör en grimas kanske han slutar.............nope, funkade inte..FUCK han tjatar mycket....undrar om jag är likadan...hoppas inte det...)

Hv-stalker: ...blablabla så vad säger du? ^^

jag: om vadå? O.o

Hv-stalker: ...åka utomlans? :S

jag: ( oh god WHY?! ...hur fan kunde jag missa att han nämnde det?!)
erhm njee tror inte det...




en annan gång var nog i skolan för något år sen när en tjej la ut en sak på facebook under en svenska lektion
" tjejer i klassen , föreställ er **** i enbart leopard string (läraren)"
kan ju säga att jag inte kunde undvika att tänka på det de 10 lektionerna efter det...stackars eng/sv lärare...stackars klass :C



här kommer en bild på mina skor...de är fina :3   kom fan inte och säg annat!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0