HEJ JAG RULLAR FRAM! ;)

Åh vad jag älskar att göra grimaser!
det är nog fan det roligaste jag vet...speciellt när den man grimaserar åt inte ser HÄHÄ

ursäkta den feta texten....men gillar fet....a....texter

blir lätt så när man bor i det långa landet falukorv

gillar falukorv...ska äta det imån ..


OM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM




ska nog berätta en liten sak som hände i sommras på Lisebergs camping ;O

jag och min 13 åriga bror är påväg till toaletterna...kissa måste alla göra!

helt plötsligt så möter vi några...ja de pratade inte svenska iaf :P

när de är brevid oss;

Jonathan; HÖRRÖ!  SHHALLLABLAALLLA CHING CHONG JALLA JALLA!!!

sen kollar han på mig och frågar om jag tror att de förstod vad han sa?

VAD I HELVETE!? stackars människor och om ni nu läser detta så ber jag om ursäkt...




bananer är goda (y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0